duminică, 23 septembrie 2012

Rulada cu sunca

Cand am facut reteta asta, am plecat de la ideea sa fac o pizza, dar cand am deschis frigiderul am vazut ca am o conserva de porumb desfacuta, si niste mazare care se usca, asa ca am zis ca trebuie sa le folosesc. Apoi am descoperit si niste sunca si niste ardei si asa am adunat mai multe ingrediente. Dar acum stateam pe ganduri, ca parca nu as vrea mazare intr-o pizza, dar totusi trebuia sa folosesc mazarea. Si de aici mi-a venit ideea, hmm de ce nu o rulada, in care sa pun tot ce vreau.
Sper sa va placa reteta, la fel de mult ca si mie. Eu una acum mereu cand nu am foarte mult timp de gatit, dar am produse care trebuie sa le folosesc cat inca mai sunt in stare buna, fac o rulada de genul asta, bineinteles mai schimb unele ingrediente, dar asta nu e asa important, pentru ca nu e o reteta pretentioasa care trebuie respectata cu strictete.

Ingrediente:
100g porumb (din conserva)
100g mazare
1 ardei rosu
1 ardei galben
2 cepe verzi
100g mozzarella
200g sunca
patrunjel verde
3 linguri sos de rosii
pentru aluat:
250g faina
drojdie
200ml apa calduta
3 linguri ulei masline
sare

Preparare:

Pentru inceput punem faina intr-un bol, facem o gaura in mijloc si adaugam apa. Apoi dizolvam drojdia si sarea in apa. Iar de aici putem incepe framantatul, pana cand toata faina este incorporata. In cazul in care avem faina neincorporata, mai adaugam apa, iar in cazul in care aluatul este prea moale adaugam faina. La final cand avem consistenta dorita la aluat, adaugam uleiul si mai framtam putin. Pentru aceasta reteta, aluatul trebuie sa fie mai moale si mai elastic, ca pentru pizza. De aceea eu adaug ceva mai mult ulei.
Punem aluatul deoparte si il lasam sa creasca.
In acest timp pregatim restul ingredientelor. Reteta este destul de usoara asa ca nu necesita foarte multa pregatire. Dar pentru a fi mai usor eu am pregatit totul pe un fund sa vad exact si cam cat imi trebuie din fiecare ingredient. Nu este necesar sa cantariti cantitatile, doar puneti dupa ochi cam cat vreti din fiecare.
Dar acum sa zic ce trebuie sa facem la fiecare. Ardeii ii taiem feliute, la fel si sunca si ceapa. Patrunjelul il tocam marunt, iar mozzarella o rupem in bucati mici.
Cand aluatul a crescut deajuns pregatim o foaie de copt si intindem direct pe foaie alutul.(Eu nu am intins pe foaia de copt, prima data cand am facut reteta, asa cum puteti vedea si in imagini, si am avut dificultati dupa cand a trebuit sa o pun in tava, de aceea va spun sa puneti de la inceput o foaie de copt pentru a fi usor dupa). Intindem o foaie cu o grosime de 1,5 cm, in forma de dreptunghi. Intindem pe toata suprafata foii de aluat sosul de rosii, iar apoi punem in centru foii pe lungime, din fiecare ingredient.
In continuare, vine partea frumoasa a ruladei, in care taiem fasii la foaie, ca in imagine, iar apoi luam o fasie dintr-o parte apoi din alta, ca la o impletitura.


Cand am terminat, punem rulada cu foaia de copt, intr-o tava, si dam la cuptor, la 170 grade pentru 40 de minute, sau pana cand prinde o culoare aurie.
Pofta Buna!

4 comentarii:

Mierea Naturala spunea...

Saru-mana !

Imi dati voie va rog frumos sa copiez si eu reteta asta?

Pare atat de simplu de facut... iar daca pe deasupra se toarna o lingura de miere inainte de-a o baga in cuptor cred ca-i da un gust deosebit.

Multumesc frumos

Angela spunea...

Buna,

Da, poti copia reteta la tine pe site, cu conditia sa fie mentionat ca este creata de mine, sau sa fie pus un link catre reteta mea de pe blog ... sa fie orecum o referire la locul de unde o ai :) ...
Ma bucur ca iti place aceasta reteta. Intradevar este o reteta foarte simpla, iar daca ii vei pune o lingurita de miere pe deasupra atunci vei avea o crusta frumoasa.

O zi frumoasa

Mierea Naturala spunea...

Nu-mi puteam permite sa nu pun un link spre blogul tau Angie :)

Iti multumesc intr-un mod deosebit si te asigur ca fiecare reteta, poza, sau sfat luat de aici... il pun pe MiereaNaturala doar cu trimitere spre tine.

Inca odata cu multumiri.

O zi..dulce !

Angela spunea...

Multumesc, atunci sper sa gasesti cat mai multe retete pe blog care sa-ti placa :)

O zi cat mai buna

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director