duminică, 29 aprilie 2012

Cum sa fierbi orezul


Niciodata nu m-am gandit sa pun reteta asta, dar tinand cont ca mai multa lume m-a intrebat cum fac eu orezul, am zis ca ar fi cazul sa-l pun pe blog.
Defapt e foarte simplu, trebuie doar urmati cativa pasi.
Primul lucru e sa pregatim o oala mai inalta cu capac si ceva cu care sa masuram orezul si apa, spre exemplu o cana sau pahar.
Umplem cana cu orez, apoi il punem in oala si il spalam de cateva ori.
Apoi turnam in oala doua cani de apa, folosim aceeasi cana cu care am masurat orezul. Punem oala la fiert, la foc mare, pana incepe sa fiarba apa. Cand apa incepe sa fiarba acoperim oala cu un capac.
Cand am pus capacul ne uitam la ceas si lasam sa fiarba la foc mediu timp de 10 minute. Dupa cele 10 minute oprim focul si mai lasam inca 20 de minute, fara sa umblam la capac.
Stiu ca e tentant sa trageti cu ochiul la orez, dar va asigur ca dupa ce trec cele 20 de minute orezul va fi perfect.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director